17 Mayıs 2013 Cuma

Bülent Orakoğlu: ''Alman dış istihbaratı MİT'i aşmak için...''

TV Net- Ferhat Ünlü'nün ''İstihbarat'' programı, işlerinde başarılı olmuş insanlar olan MİT Eski Kontra Terör Daire Başkanı Mehmet Eymür ve  Emniyet eski İstihbarat Daire başkanı Bülent Orakoğlu'nun katıldığı 11. bölüm.



Bülen Orakoğlu: ''Ben daire başkanlığı koltuğuna oturdum; hemen Almanya dış istihbarat servisi beni davet etti.-Ben on dört senelik bir il emniyet müdürlüğünden sonra oraya geldim - 'Bizi niye oraya çağırdılar?' ; yani? Bunun üzerine Sönmez Köksal'ı aradım ve dedim ki: 'Bu sizin görevleriniz arasında bizi niye çağırdılar?' O da dedi ki: 'bu bizim en büyük sıkıntılarımızdan bir tanesi' yani bu bir takım dış istihbarat grupları  burada MİT ile ilgili konuları 'aşmak' için emniyet istihbaratını çağırıyorlar ve bu yanlış oluyor. Ve ben araya onlar çağırdığı için, çok az rütbeli bir arkadaşı gönderdim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder