5 Haziran 2014 Perşembe

Almanlar Türkiye'yi Bölmek İstiyor!

SIRADIŞI - 4 HAZİRAN 2014




Abdurrahman Kurt (1:12:22-1:12:49): '' Ben size ilginç bir olay anlatayım. Almanlar; mesela Almanya'da bir konferansa çağırmışlardı beni. Oradaki PKK'lı arkadaşlarımız bile bölünmeyi istemezken, demokratik cumhuriyetten bahsederken Almanlar bize orada bölünmeyi tavsiye ettiler. Ben dedim ya bi dakka. Hollanda'dan Almanya'ya, Fransa'ya geçerken sınır göremiyorum, siz bize diyorsunuz ki aranızdaki sınırları daha da derinleştirin. Sen kime hizmet ediyorsun dediğimde adam kıpkırmızı olmuştu...''

Hala ellerinden gelse ülkemizi bölmek isteyen Almanlar, DHKP-C ve toplumumuzda başka başka benzeri   'anarşist', vandal, terörist illetler yayarak ülkenin huzurunu bozmaya uğraşıyor, Güneydoğu'da beceremediklerini ülkemizin başka bölgelerinde başka kılıflar halinde yapmaya çalışıyor. 

Turgay Güler, Nevzat Çiçek ve Abdurrahman Kurt'un katıldığı ''Sıradışı'' programının linki ise aşağıda: 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder